Nog maar een paar nachtjes!! - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Jessica en Patrick - WaarBenJij.nu Nog maar een paar nachtjes!! - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Jessica en Patrick - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar nachtjes!!

Door: Jessica

Blijf op de hoogte en volg Jessica en Patrick

22 April 2014 | Nederland, Amstelveen

Wat gaat de tijd snel!! Nu is het ineens nog maar 5 nachtjes tot we gaan en zijn de laatste voorbereidingen een feit! Visum is goedgekeurd, tickets liggen klaar, vaccinaties zijn gezet en het sponsorgeld stroomt nog steeds binnen! Wat geweldig dat er zoveel mensen zijn die ons nu al gesponsord hebben en wat kunnen we daar ontzettend veel gaafs mee gaan doen!!
De "Opa Kim Riksja" is een feit en is al in bestelling in India en daarnaast hebben we al zoveel plannen om te gaan doen daar dat we echt niet kunnen wachten! De laatste hand word gelegd aan een levend stratego en de action word geplunderd voor glow sticks want zonder lightgame is het niet compleet natuurlijk!! Nu al ontzettend veel dank voor een ieder die ons gesponsord heeft en we gaan jullie uiteraard op de hoogte houden van alle avonturen daar!! Heel veel liefs van ons!

• 29 April 2014 - 09:37

Therese:

Hey Jessica & Patrick,

Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en zijn veilig aangekomen in Tulip Garden. Heel jammer dat wij er dit jaar niet bij kunnen zijn. We zullen de vakantie met de kinderen gaan missen. Wat zullen ze blij zijn met de lightgame. Dat was vorig jaar een groot succes.
    Heel veel plezier daar en doe alle kinderen van ons de hartelijke groeten! Natuurlijk in het bijzonder onze sponsordochter Sravani (Big).
    Wij gaan morgen Joseph hier op Schiphol onthalen. Hopelijk is hij niet al te zenuwachtig voor de reis.
    Hartelijke groet, ook van Patricia en Bianca.
    Therese